joi, 19 noiembrie 2009

Just an ordinary day

Hello again!Iar ma aflu in al meu spatiu personal, in fatza acestui ecran anost, plimbandu-mi degetele pe obiectul numit tastatura.Ma las in voia primelor impulsuri...nu imi controlez in nici un fel ideile.Dau frau liber senzatiilor, impresiilor si eventualelor frustari acumulate pe parcursul zilei.Nu vreau sa dau un caracter impersonal acestui text folosind cuvinte si expresii pompoase...vreau sa fiu eu, cea de zi cu zi.Si da...sa revenim la subiect:).Ziua de azi nu s-a evidentiat prin nimic deosebit...a fost o zi comuna, asemenea multor alte zile din viata mea.Fara vreun motiv anume, am inceput-o intr-o dispozitie destul de ravasita...asteptandu-ma la posibile evenimente nu tocmai placute.That's me...o pesimista incurabila:P.Ei, iata ca astazi intuitia mea a dat gres...nu am avut parte de intamplari aiurea, din contra mi-a mers aproape bine.La scoala a fost ok...exceptand nesfarshitele ore de curs.Am avut ocazia sa-mi vad "scumpii" colegi si profesori.Surprinzator astazi am fost scutita de veshnicele altercatii cu anumite persoane...nu am avut ocazia sa le dau peste nas>:).Mda...in pauze a fost ok, veshnicele conversatii filozofice(sau nu) in compania nelipsitei "pipe":).Dupa scoala m-am intalnit cu un amic...alaturi de care am mai petrecut vreo 2 ore bantuind pe strazi shi schimband impresii legate de vietile fiecaruia din ultima perioada.So, till now...it was a good day:)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu