vineri, 27 noiembrie 2009

Hello morning "sunshine"

O alta zi...atat de asemanatoare cu cele precedente.Intreaga atmosfera e acaparata de o intensa melancolie.Ceata, frigul, umezeala accentueaza monotonia shi plictisul zilelor de noiembrie.E atat de straniu...puternicul impact pe care il au toate aceste aspecte asupra mea.Infima pofta de viata pe care o am in mod normal...se naruie, se pierde in ceata zilelor de toamna.As vrea sa ninga...tanjesc dupa iernile copilariei, dupa naivitatea shi puritatea acelor vremuri pierdute in negura timpului.De ce mi-e interzis sa retraiesc acele sentimente, acele preocupari atat de inocente, atat de dulci.Mi-e un dor teribil de Craciunul traditional, incarcat cu arome, caldura, persoane dragi.Era atat de bine...eram caracterizati de atat de multa seninatate shi transparenta.Memories, memories...Damn, iar m-am lasat dusa de val!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu