vineri, 20 noiembrie 2009

Confessions of a lonely spirit


Sunt singura...intre acesti patru pereti, fiind inconjurata de acelasi decor monoton si lipsit de amprenta-mi propriu-zisa.Privesc cu melancolie spre lumea exterioara...si realizez cat sunt de captiva in propriul meu Univers.O raza blajina ce apartine unui soare tomnatec, imi mangaie chipul, indemnandu-ma parca sa ies din aceasta stare deplorabila in care nu fac altceva decat sa ma afund tot mai mult in cugetari infinite.De ce, oare, am tendinta de a ma adapta acestei existente fade, lipsita de esenta...de ce nu am curajul sa ma revolt, curajul sa-mi infrunt viziunea pesimista asupra a tot ce ma inconjoara?!

2 comentarii:

  1. Spune cate o mica rugaciune din cand in cand, ingerii tai abia asteapta sa comunice constient cu tine...
    Nu mai zic ca out there, spatiul e populat cu miriade de planete cu infinit de multe fiinte fabuloase...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain blog. god bless you. This is my blog. www.wwjd-razvan.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere